Prin aprilie v-am mai povestit că am portat 2 numere de telefon din Vodafone în Digi. Pe vremea aia aveau și o promoție, dacă aduceai al doilea număr aveai 6 luni abonamentele la jumătate de preț. Adică dacă pentru 2 abonamente în mod normal plăteasc 40 de lei , ar fi trebuit timp de 6 luni să plăteasc 20 de lei…conform ofertei contractuale.
Însă nu s-a întâmplat asta până acum, am sunat la ei și au început cu povești nemuritoare. Cică reducerea se aplică după câteva luni de la încheierea contractului mai exact după 3 luni. Chiar și așa ar fi trebuit să se aplice în iulie, august și septembrie și după anul următor încă 3 luni.
Deci din punctul meu de vedere este o prosteală pe față, o reclamă mincinoasă, în realitate nu este nici o reducerea la jumătate de preț, pur și simplu îi duc pe oameni cu zăhărelul. Probabil mizează pe faptul că din 100 de persoane sesizează una singură, sau se gândesc că oamenii nu își pierd timpul să îi contacteze pentru așa ceva. Dacă ar fi fost corecți sau oferta pe bune, ar fi aplicat reducerea în primele 6 luni de la semnarea contractului.
Sunt curios dacă sunt persoane care și-au făcut abonamente la ei și au beneficiat de reducerile promise…poate o fi un caz izolat la mine…nu au setat corect în sistem.
Update!!!
După publicarea acestui articol am fost contactat de către Andrei Bucur și am clarificat această situație. Se pare că la mijloc a fost o neînțelegere și de fapt ofertele sunt 100% reale.
În cazul meu, oferta de plată la jumătate a abonamentelor va intra în lunile 7,8,9 de la semnarea contractului…nu se face referire la lunile calendaristice. Aici am fost oarecum dus în eroare deoarece prima dată la semnarea contractului mi s-a spus că reducerea se va aplica în primele 6 luni. După o perioadă de timp am revenit telefonic și mi s-a spus că reducerea va fi aplicată în lunile iulie, august și septembrie. Probabil a fost o confuzie între lunile calendaristice și cele contractuale.
Mulțumesc Andrei pentru clarificarea situației.
Totuși dacă aveți probleme legate de aplicarea reducerilor din contract nu ezitați să insistați până la clarificarea situației deoarece se mai întâmplă să existe anumite erori…de asemenea citiți cu atenție contractele.
Chiar dacă în acest caz situația a fost clarificată, voi lăsa acest articol, probabil vor fi și alte persoane în situații asemănătoare.
„Ieftin si bun” nu prea exista. Reduci din cheltuieli si te complaci cu minusurile primite. Am o cartela de la ei pentru internet la o casa in costructii si pot spune ca pentru 9 lei duce o camera video si chiar PC-ul cand merg acolo. Nu se compara cu viteza vodafone sau orange dar na .. vorba aia, pentru 9 lei bun e 😀
Nu am avut probleme pe partea de viteză și semnal…in schimb am avut alte probleme cu ei pe partea de internet Fiber Link.
Salut, ma bucur ca ti-am fost de folos. Eram 100% ca este ceva neintelegere!
Referitor la partea cu instalarea internetului, din pacate avem o cerere imensa si avem intarzieri la instalare, nu inaintez cifre dar e cam de 10 ori mai mare cererea vs competitori.
@Sorin, vezi daca este retea acolo, daca este zona rurala s-ar putea sa ai oferta de rural cu 17 lei/luna internet fix.
Chiar dacă s-a clarificat situația, voi lăsa articolul. Cu siguranță vor fi și alții în situații de genul și atunci va fi eliminată suspiciunea că ofertele sunt mincinoase.
Cât despre instalarea internetului altele au fost problemele. Am făcut contractul în aceeași zi și la 2 zile au venit să îl instaleze, însă era o problemă la căsuța de pe stâlp. Au zis că trebuie să vine in următoarele 2 zile o altă echipă să remedieze problema și abia după vor putea instala serviciul.
Doar că echipa care trebuia sa vina sa remedieze nu a mai venit…timp de 1 lună am tot insistat și la punctele Digi și prin tickete la suport și prin apeluri. Însă nimeni nu știa să îmi spună când se va rezolva.
Până nu am trimis email sa rezilieze contractul nu a mișcat nimeni nimic. Înțeleg că sunt multe solicitări însă îmi puteau spune că vor fi întârzieri, până la urmă nu sunt absurd.
Aaa dar nu e problema articolul, doar ca l-am vazut si stiam sigur ca te pot lamuri.
referitor la ce spui, sunt diverse motive :
Oricum, sunt multe variante ce pot duce la intarzieri. Ca idee, eu inteleg perfect clientul, el nu are de unde sa stie ce este in spate si nici nu este problema lui.
Înțeleg, însă puteau să spună că se întârzie din diverse motive, de cate ori sunam îmi spuneau că o sa vina o echipă în maxim 2 zile și tot așa.
Cred că ar fi mai ok dacă le-ar spune oamenilor adevărul în astfel de situații. Ca să nu stea omul sa insiste aiurea.
ma bucur ca te-ai lamurit. in ultima vreme digi este compania mea de suflet, am internet acasa,tv (la 4 televizoare) si abonament mobil totul cu aproape 70 de lei, si n-am avut probleme nici macar odata
Dar dacă nu ppublicai articolul mai beneficiai de reducerea respectivă?
Da, da că era setat corect…lunile 7,8,9 de la semnarea contractului…nu lunile calendaristice
Cu ajutorul lui Andrei Bucur doar am clarificat situația.
.
Beneficiam doar că probabil mai sunam de câteva ori la ei…și tot nu eram lămurit.