În ziua de astăzi cam toate magazinele fizice au și platforme online. Unele permit clienților să cumpere din online cu livrare acasă dar și cu ridicare din magazine. Așa este și cazul celor de la Animax, îți poți comanda online produsele dorite cu ridicare din magazine la prețuri mai mici valabile exclusiv online. Ce înseamnă prețuri mai mici față de magazinele fizice?…undeva la 10-15 lei poate și mai mult dacă mai ai și vouchere.
Nu știu care e ideea să aibă prețuri mai mici în online decât în magazine fizice, cu toate că marfa este pregătită tot din stocul magazinului fizic…adică nu se trimite din depozit comanda decât în cazul în care nu există stoc pentru articolele respective.
Eu având mai multe animale apelez de multe ori la comenzile online ale acestui magazin dintr-un singur motiv… pentru că este mai ieftin și de ce să dau 72 de lei pe un produs, când pot să dau 60 lei…cred că oricine ar proceda la fel ca mine.
Zis și făcut, vineri am plasat o comandă am fost sunat înapoi, cred că nici un minut nu trecuse ca să îmi confirme că produsele se pot ridica deja din magazin…e logic că se mișcă repede daca doar le ia din raft…plus că nu mulți știu că în online au prețuri mai mici decât în magazinele fizice, drept urmare nu sunt plasate prea multe comenzi. Trebuie precizat că în momentul când se plasează o comandă, o confirmă cei de la sediu și tot ei te sună…la magazin te prezinți doar cu numărul de comandă. Prețurile din imaginea de mai jos sunt mai mici decât în magazinele fizice.
Nu am fost vineri să ridic comanda, am fost duminică și asta pentru că am timp 3 zile să ridic produsele… practic 3 zile sunt rezervate. Când m-am dus să ridic comanda am dat de o doamnă foarte recalcitrantă, care a început să ridice tonul și să încerce să îmi explice că prețurile din magazine sunt altele decât cele din online…femeia nu înțelegea că eu am plasat comanda online cu ridicare din magazin și că trebuie să îmi vândă produsele la prețuri din online. Într-un final a chemat alt coleg cu toate că toți angajații sunt vechi și eu personal comand așa de câțiva ani… adică nu era ceva nou. Nici colegul nu prea înțelegea, într-un final am scos-o la capăt însă m-a deranjat atitudinea doamnei care la final mi-a spus că pe viitor să nu mai fac comenzi online cu ridicare din magazin.
Și zic stai puțin, eu fac ce vreau atât timp cât platforma permite acest lucru, plus că nu am făcut nimic greșit…totul este permis de platforma și respectă termenii și condițiile. Drept urmare am făcut și o reclamație pe tema asta, pentru că nu este normal atât timp cât angajații nu au habar pe ce lume sunt, să mai ridice și tonul la clienți, sau să le spună oamenilor să nu mai comande online cu ridicare din magazin…cu toate că și alții clienți care erau la ora actuală în magazin i-au explicat doamnei că eu am dreptate… totuși ea o ținea pe a ei.
Eu oricum voi continua să plasez la fel comenzile cu ridicare din magazin, atât timp cât platforma permite așa ceva…dacă nu se permitea acest lucru nu se putea comanda decât cu livrare prin curier.
Voi vă loviți de astfel de situații?
Prețul mai mic din online se justifică prin faptul că altul este procesul de vânzare și altele ar fi costurile, în mod normal ar trebui ca termenul pentru care produsele sunt „rezervate” să fie cât mai mic, deoarece „depozitarea” într-un magazin fizic costă … dar neavând prea multe comenzi în online, au decis să lase termenul de 3 zile, la altex este ceva mai mic …
Cu toate astea trebuie sa stai sa te contrazici cu angajații…totuși chestia asta cu ridicarea din magazin e puțin cu dus întors…de ce ar permite să comand la preț mai mic in online când eu oricum le ridic din magazin…deci aș putea să le cumpăr direct de acolo…la preț întreg.
Eu am pățit o fază ca asta cu pașaportul. Veneam din Qatar unde aveam e-gate ID Card si nu mai treceam pe la ghișeul lor de control pașapoarte la intrare/iesire.
Când am ajuns la București omul de la pașapoarte m-a întrebat de unde vin. De la Doha zic.
Păi nu aveți stampila de ieșire din Qatar. I am explicat cum e cu electronic-gate. la care el zice: păi să nu mai utilizați e-gate , să treceți pe la ștampilat pașaportul. Bineînțeles că nu am făcut asta și nu a mai zis nimeni nimic