Cum suntem în era tehnologiei nimeni nu mai vrea să stea la cozi sa cumpere bilete la cinematograf și este și cazul meu desigur. Cam toate cinematografele din România și o aplicație cu ajutorul căreia poți vedea noutățile , poți rezerva sau cumpăra biletele la filme.
CinemaOne are o aplicație destul de ușor de utilizat și foarte utilă, pot spune chiar plăcută ochiului, însă nu știu dacă are o problemă sau așa a fost gândită, de exemplu am făcut o rezervare la un film cu o săptămână înainte, am zis sa nu cumpăr direct biletele, cine știe ce intervine, de obicei cumpăr biletele în ziua când este filmul. Toate frumoase a venit și ziua filmului și am intrat pe aplicație că să cumpăr, totul a mers bine până la procesarea plății unde portalul a dat eroare și rezervarea a dispărut din aplicație chiar dacă plata nu a fost finalizată.
Deoarece era un film interesant și sala era plină, am sunat la cinema și le-am explicat situația, de fapt rezervarea se anulează după 15 minute dacă plata nu este finalizată cu succes. Și a trebuit să aștept să treacă timpul și să dau referesh încontinuu în aplicație deoarece altcineva putea lua locurile când se eliberau.
Mi se pare total aiurea ca rezervarea să se anuleze dacă plata nu este finalizată, plus de asta nu ești atenționat nicăieri de lucrul asta, mai pe scurt dacă nu sunam pierdeam vizionarea din ziua respectivă și evident nimeni nu răspunde pentru cele întâmplate „așa funcționează sistemul”
În concluzie dacă sunteți din Brașov sau Satu Mare și vreți să achitați locurile rezervate în aplicația CinemaOne iar plata nu se finalizează , rezervarea este anulată automat, fie încercați să cumpărați biletele după 15 minute, fie sunați la cinema dar tot după 15 minute, ceea ce iar mi se pare o tâmpenie că angajații nu pot debloca locurile chiar dacă le furnizezi codul rezervării primit pe email. Poate totuși creatorii aplicație vor remedia această problemă destul de deranjantă, sau măcar să nu se mai anuleze rezervarea și să poți cumpăra biletele de la cinema.
Așa-i cu plățile online. Eu am card de salariu de la BCR și nu merge să-mi fac cont pe Ghișeul. Nu știu de ce.
Pai trebuie sa meargă pe Ghișeul.ro poate nu ai introdus corect ceva…la datele cardului
BCR nu apare în lista băncilor acceptate.
Am văzut și eu la întrebări frecvente, că dacă banca nu apare nu poți utiliza serviciul …ciudat tare .
[…] eu acum ceva vreme câteva lucruri urâte despre aplicația celor de la Cinema One, așa că ieri am zis să merg să văd un film și la Cinema City. Încă de la început am văzut […]