V-am spus pe la începutul lunii că mi-am portat numerele din Vodafone la abonamente Digi. Totul a decurs foarte bine, însă în aceeași zi când am făcut contractele pentru portare mi-am făcut și un abonament pentru internet FiberLink 1000…nu avem cum să refuz la 40 de lei pe lună.
Și de aici apar probleme, am fost sunat pentru programarea instalării chiar după 2 zile de la semnarea contractului…toate bune și frumoase. Se nimerise fix în ziua când a nins abundent, zic taci că nu vine nimeni pe vremea asta, adică nu era o vreme să stai să întinzi cabluri pe stâlpi. Surpriză, pe la ora 14 mă sună că vine să instaleze internetul…chiar m-am mirat având în vedere că afară era un viscol de nu vedeai la jumătate de metru în fața ochilor. Au venit băieții și-au făcut treaba, au măsurat valorile și au zis că e o problemă…nu este semnal ok la căsuța de pe stâlp și trebuie să vină altă echipă să remedieze în 48 de ore conform contractului. Și de atunci au tot trecut 48 de ore și se face imediat o lună de când nu a venit nimeni. Evident că am fost la un punct de lucru Digi, am sunat la call-center… operatorii mi-au spus că tot ce pot ei să facă este să trimită email pentru a cere urgentarea și rezolva acestei situații.
Încă nu am primit nimic cu toate că trebuiau să rezolve în 48 de ore problema. În trecut acum ceva ani, când apăruse RDS RCS pe piață, mi-am mai făcut un contract pentru internet prin fibră și au venit după 6 luni să instaleze serviciile…atunci i-am trimis la plimbare pentru că aveam deja abonamente la alt operator, doar nu stăteam să aștept după ei. Totuși nu înțeleg de ce fac contracte dacă pot face față cererilor sau dacă tot fac contracte măcar să le respecte așa cum respectăm și noi clienții când vine vorba de achitarea facturilor.
O să mai aștept până la sfârșitul săptămânii și vor rezilia contractul…nu stau să aștept până se gândesc ei să trimită o echipă de intervenție. Când aveam internet fix de la Telekom și era o problemă tehnică… echipa de intervenție nu întârzia mai mult de 48 de ore. În momentul de față mai am varianta să trec de pe internetul 4G de la Orange pe fibră optică de la ei… surprinzător s-au extins destul repede din toamnă până acum cu infrastructura. În toamnă când am făcut contract pentru internetul 4G nu aveau fibră în zona unde locuiesc.
Internetul 4G de la Orange nu pot să zic că nu este ok, doar că sunt probleme când este trafic mare în rețea. Când este trafic mare în rețea în special seara și în weekend viteza este destul de mică, tocmai din acest motiv pot rezilia contractul oricând, sau am posibilitatea să trec la pachetul cu fibră optică. Totuși o să aștept să văd ce se rezolv cu cei de la Digi. Oricum mă gândesc că va fi de durată pentru că după ce vine echipa de intervenție și rezolvă problema de la căsuța, trebuie să aștept să fiu sunat pentru programarea instalării…deci da, cam vreo 6 luni.
Voi a-ți avut probleme cu cei de la Digi ? Așa se mișcă și pe la voi?
Am mai avut frecușuri cu providerii, dar nu la noi în țară, ci prin Qatar si Uae. Și nu la conexiuni ci la facturi.Fiber optic e demult instalată, peste 15 ani, iar aici in UAE unde sunt acum 5G e peste tot la liber, si e o feerie să descarci ceva instantaneu. Mai sunt si zone cu 4G si se simte diferența.
Acum cativa anisori cand mi-am facut abonament la ei , le-am spus verde in fata daca nu am servicii instalate a 2 zi contractul nu se va semna si a 2 zi baietii au venit , au instalat echipamentul , am semnat contractul si totul a fost ok
Depinde si de client acum , depinde si de zona , depinde si de numarul de echipe pe care le au pe teren
Au venit și la mine in sfârșit să îl instaleze…după lungi insistențe…până nu le-am spus că reziliez contractul nu s-au mișcat.