Stau și mă întreb pe ce principiu livrează cei de la eMag coletele ? Am comandat un telefon OnePlus de BlackFriday vândut si livrat de eMag pe care nu l-am plătit online. Pe lângă telefon am comandat și o husă și un încărcător pentru telefon de la furnizori diferiți, dar tot prin eMag. Am ales plata la easybox pentru toate cele trei produse, iar coletele au ajuns de pe o zi pe alta.
Tot în pe 8 noiembrie am mai comandat și alte produse de la eMag pe care le-am plătit online pentru că nu am avut altă modalitate disponibilă . Nici astăzi produsele nu au fost pregătite pentru livrare.
Să înțeleg că la eMag au prioritate produsele care nu sunt plătite? Normal ar fi trebuit să fie invers…foarte multe persoane se plâng de treaba asta. A mai comandat cineva din familie produse tot în ziua respectivă pe care nu le-a plătit online și la fel au ajuns ziua următoare.
Deci care e faza ?
Produsele cu valoare mai mare au fost trimise primele.
Păi am avut și alte produse de valoare mai mică care au ajuns și care nu au fost plătite…de la un membru al familiei.
Aceeasi problema am si eu si nu cred ca cred ca doar produsele cu valoare mare au prioritate. Propbabil logica este ca daca ai platit deja produsul, nu te mai razgandesti si te mai lasa sa astepti pentru ca vor sa incaseze si de la cei care platesc la livrare.