Vă ziceam prin decembrie anul trecut că am trecut de la abonament la cartelă PrePay la Vodafone. Sincer nu îmi prea place la cartelă pentru că trebuie să îmi încarc tot timpul la 28 de zile și niciodată nu este un termen fix. Dacă îmi încarc luna aceasta pe data de 30, luna viitoare trebuie sa îmi încarc pe 28, luna următoare pe 26 și tot așa…nu prea înțeleg cum se calculează. Plus că din câte am observat nu prea au internet nelimitat la cartelă, cel puțin dacă sunt încărcate cu 5-6 euro…au undeva la maxim 100 GB plus alte bonusuri care nu sunt alocate tot timpul.
Așa că am decis să mă mut din nou la abonament și din câte am studiat piața, am ajuns la concluzia că Digi are cele mai bune oferte. Cu abonament de 5 euro am totul nelimitat însă mai am și alte avantaje…am mai portat un al doilea număr și am ambele abonamente la 4 euro pe toată perioada contractuală. O alta chestie interesantă este că dacă faci contractul pe o perioadă de 2 ani îți mai reduce și câteva luni abonamentele la jumătate….adică câteva luni voi plăti 4 euro pentru două abonamente.
Eu zic că cei de la Digi au cele mai bune oferte din România la ora actuală. Cel puțin eu nu am mai găsit la nici un furnizor ceva mai avantajos de atât. Pe de altă parte dacă vrei să renunți la contract, plătești doar reducerea de 1 euro pe perioada rămasă fără alte taxe de reziliere cum practică majoritatea furnizorilor de astfel de servicii. Oricum mi se pare o aberație să plătești taxă de reziliere, echivalentul perioadei rămase până la expirarea contractului. Până la urmă este alegerea fiecărui ce servicii dorește să utilizeze și de la cine…nu e normal să plătești ceva ce nu folosești…plus că furnizorii nu sunt afectați în nici un fel când cineva renunță înainte de termen.
Înțeleg să aplice taxe, când oamenii achiziționează diferite gandet-uri, telefoane în rate… în situația asta înțeleg ca aceștia să fie obligați să plătească valoarea ratele rămase…dar în rest mi se pare un abuz.
Ce părere aveți despre aceste taxe de reziliere aplicate de furnizori?
Nu exista taxa de reziliere cel putin asa a decis o instanta de judecata in cazul meu in urma cu 2 luni de zile
Nu știu nici eu exact cum stau lucrurile, cred că depinde de anumite aspecte.
Taxe de neam prost, sau de sclavie.
Când ai o treabă și suni la ei stai cu orele să aștepți un om să vb si nu rezolvi mare lucru de obicei. Taxe abuzive.
Ai dreptate cel puțin la Orange dacă vrei să suni la suport tehnic… trebuie sa ai nervi și răbdare… durează peste 50 de minute să intri in legătură cu un operator.