Mesaje eronate de la MyBRD SMS

Astăzi când m-am trezit am deschis telefonul și văd un mesaj de la MyBRD SMS care spunea cam așa : „Cardul tau cu numărul XXXX a fost eliminat din aplicația Google Pay la cererea dumneavoastră”, țin să precizez că mesajul a venit pe la ora 4 dimineața.

Toate bune, însă eu nu făcusem nici o solicitare de genul asta,chiar și așa am verificat aplicația Google Pay și MyBRD și totul era ok, adică cardul era înrolat corect.

Evident când am ajuns la muncă am sunt la relații cu clienții ca să văd ce s-a întâmplat, pentru că eu nu aveam nici o conectare suspectă nici în Google nici în MyBRD așa că am presupus că este o eroare de la bancă și chiar așa a și fost. În urma verificărilor au ajuns la concluzia că mesajul a fost generat de sistem eronat.

Eu deja mă gândeam că are careva acces la Google Pay sau aplicația MyBRD chiar dacă este cam imposibil deoarece am ambele conturi foarte securizate și nici nu aveam nimic suspect la conectări.

Totuși dacă primiți și voi astfel de mesaje indiferent de banca la care aveți contul, sunați ca să clarificați situația deoarece nu în toate cazurile este trimis mesajul eronat.

0 0 votes
Article Rating

Copia n-are valoare !

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Blogul lui Ștefan
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.