Astăzi când m-am trezit am deschis telefonul și văd un mesaj de la MyBRD SMS care spunea cam așa : „Cardul tau cu numărul XXXX a fost eliminat din aplicația Google Pay la cererea dumneavoastră”, țin să precizez că mesajul a venit pe la ora 4 dimineața.
Toate bune, însă eu nu făcusem nici o solicitare de genul asta,chiar și așa am verificat aplicația Google Pay și MyBRD și totul era ok, adică cardul era înrolat corect.
Evident când am ajuns la muncă am sunt la relații cu clienții ca să văd ce s-a întâmplat, pentru că eu nu aveam nici o conectare suspectă nici în Google nici în MyBRD așa că am presupus că este o eroare de la bancă și chiar așa a și fost. În urma verificărilor au ajuns la concluzia că mesajul a fost generat de sistem eronat.
Eu deja mă gândeam că are careva acces la Google Pay sau aplicația MyBRD chiar dacă este cam imposibil deoarece am ambele conturi foarte securizate și nici nu aveam nimic suspect la conectări.
Totuși dacă primiți și voi astfel de mesaje indiferent de banca la care aveți contul, sunați ca să clarificați situația deoarece nu în toate cazurile este trimis mesajul eronat.